Marknadens billigaste abonnemang?

För att ni skall kunna få buggfria upplevelser på era plattformar inom testning erbjuder vi marknadens förmodligen bästa pris. För en kostnad på 300:-/ månad abonnerar ni på vår expertis inom funktionell testning. Vi tar betalt för de buggar vi hittar. Det kan vara allt från små buggar som stavfel eller missade översättningar till allvarligare fel som kraschar. Om ni önskar så inkluderar vi även förslag på UX-förbättringar för er e-handel, hemsida eller app.

Vårt erbjudande

  • Månadsvis testning
  • Endast 300:- i månadsavgift
  • Betala per bugg
  • Ökad kundnöjdhet
  • Möjlighet till bättre UI/UX/CX
  • Vi testar alla era applikationer som hemsida, webbshopp och app.
Endast:
300:-
per månad!

Hur gör vi?

Med intervaller på cirka 30 dagar går vi in i er applikation och testar funktioner och försöker hitta fel. De buggar vi hittar skickar vi till er så ni kan åtgärda dem.

Observera att vi normalt inte letar efter fel i produktbeskrivningar eller produktrubriker men det går att lägga till.

Vi delar upp dem i olika kategorier: Visuell, funktionell, Krasch, Innehåll och prestanda. Vi bedömer även risken i fyra steg: låg, mellan, hög och kritisk.

Hittar vi buggar som vi bedömer kritiska kommer vi att kontakta er omgående på det sätt ni önskar för omedelbar åtgärd.

funktionell testning

Utökade tester

Localization

Vi testar er applikation för att se om den är är korrekt för er region. Vi kontrollerar att text är översatt och att andra funktioner är efter svensk standard. Vi letar även efter stavfel och kontiga uttryck.

Har ni en sida eller app som riktar sig mot en svensk målgrupp är det viktigt att allt ser svenskt ut, oavsett om ni är ett svenskt eller utländskt företag. Det ger en trygghet för kunden om att ert företag är verksamt i Sverige och ökar konventeringen.

Betalningstester

Vill ni veta att er betalningslösning håller måtten så kan vi utföra provköp vid spontana eller planerade tidpunkter. Har ni eller er betalningsleverantör gjort uppdateringar är det viktigt att hitta buggar som kan göra att kassan inte funkar och att era kunder överger köpet.

Vi kontrollerar också så att priser, rabatter och frakter kommer in korrekt i ordern.

Mystery shopping

Utefter era önskemål kan vi skapa olika testköp där vi låter produkten gå hela vägen till oss som om vi var en vanlig kund. Ni kan få reda på hur ert system och er personal uppfyller de instruktioner ni har för att nå full kundnöjdhet. Det kan vara små saker som att bifogade dokument är suddiga till större problem som att ert lager inte packar varorna ordentligt.

Erbjuder ni upphämtning direkt i butik kan vi bedöma hela vägen från lagd order till bemötandet i er butik.